poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Modowe eksperymenty

Rebel Vintage Shop działa. Nowe produkty czekają na sfotografowanie, a stylizacje napływają do głowy. Komentujcie, piszcie co myślicie, co dobre jest, a co złe Waszym zdaniem. My będziemy się starać cały czas ulepszać sklep i jego ofertę. W maju powstanie nowy dział na stronie sklepu: Modowe eksperymenty, gdzie zamieszczać będziemy zdjęcia, będące poszukiwaniem nowych trendów, tendencji i estetyki (z udziałem vintage rzeczy oczywiście). Mamy nadzieję, że znajdziecie w nich inspiracje dla własnych modowych poszukiwań.

2 komentarze:

  1. Ja jestem zachwycona - jeden z lepszych vintageshopów w sieci i zdecydowanie najlepsze zdjęcia! za kilka dni będe szczęśliwą posiadaczką koszulki z rebel i z niecierpliwością czekam na nowy towar:)

    OdpowiedzUsuń
  2. także mam pozytywne odczucia odnośnie tego sklepu. i przede wszystkim jest to sklep, co dla mnie jest ważne. pozdrawiam i dużo sukcesów życzę

    OdpowiedzUsuń